Turneringsnyt

En kort opsamling på FsS’ske aktiviteter i eksterne turneringer. Listen er næppe komplet, men her er hvad webmasteren kunne finde:

Daniel havde en turnering under middel i Xtracon GM og han måtte aflevere lidt rating. Se resultater og meget andet på turneringens webside.

Daniel stillede også op i den efterfølgende hurtigskakturnering Ole Jakobsen Memorial, og her blev det til udmærkede 3/7 i en stærkt besat schweizergruppe.

Daniel har været meget aktiv på det seneste, og her er et udpluk af resultater fra efteråret:
K41s Fødselsdagsturnering
Herlev Mesterskabet 2014
Frederiksberg Skakforening efterår alle-mod-alle
Frederiksberg Skakforening efterår spil-når-du-vil

I BMS Efterår endte undertegnede med 4/7 og en 3. præmie i Mesterklassen. Samtidigt kom der 29 ratingpoints ind på kontoen. Det skal dog med at stort set alle mine partier var meget omskiftelige og det samlede resultat kunne sagtens være blevet både bedre og dårligere.
Finn Larsen deltog i basisgruppen, og bort set fra en pligtsejr og et par solide remiser, så var resultaterne under vanlig standard. Forhåbentlig er rusten banket af til holdturneringen.
Resultater fra BMS Efterår 2014

Leif spiller med i mange af KSU’s dagturneringer, og i årets 4. af slagsen scorede han 2½/5 og vandt en smule rating. Resultater ses her.
I 5. dagturnering er Leif startet med 2/3. Følg med her.

Turneringsskak