Status på flytning af hjemmesiden

Så er der igen blev gjort en indsats i forhold til flytningen af hjemmesiden. Det er efterhånden et stykke tid siden, at den kom over i det nye WordPress format, men der været en del udeståender i forhold til den gamle side.

Siden sidste status (som kan ses her) er der sket følgende:

Klubturneringer – Alt er nu flyttet fra den gamle side. Her kan man se klubresultater fra de seneste 35 år, og der kan muligvis graves mere frem i de gamle klubblade. Man er velkommen til at komme med tilføjelser til arkivet.

Weekend EMT – Så er Weekend-EMT’en fra 2004 også flyttet. Partierne fra turneringen kan gennemspilles og der er også billeder fra dengang.

Nyhedsarkiv – Det er planen at nyhedsarkivet helt eller delvist skal flyttes over, så historikken ikke går tabt. Pt. går nyhedshistorikken tilbage til 2011. Se nyhedsarkivet i kolonnen i højre side.

Hjemmesiden består efterhånden af rigtigt mange undersider. Det fulde overblik fås på siden sitemap.