Omkamp om klubmesterskabet

Vandrepokal, klubmesterskabet 1996-??Der skal en omkamp til for at finde årets klubmester. Daniel mødte frem til aftenen med en frisk 3. plads i en stor backgammonturnering, og han så ud til at ride videre på bølgen, da han fik gang i et farligt angreb mod Kristian. Noget gik dog galt for Daniel og han måtte nøjes med remis.

Dermed fik forfølgerne chancen for at nå op, men Kenneth fik stillet sig noget underligt op i åbningen, og Lundini fik rettet op på en ellers noget blodfattig indsats i KM ved at vinde partiet.

Carsten og Formanden kæmpede om at komme i omkamp med Daniel. Efter en dramatisk afslutning, hvor uret gik død midt i det hele og Formanden lavede ulovligt træk, så trak Carsten det længste strå.
Scheuer fik sluttet godt af med sejr over Stefano.

Daniel og Carsten skal nu mødes i en omkamp over 2 partier. Carsten har hvid i første parti. Det er Carstens første omkamp, mens Daniel både har prøvet at vinde og tabe en omkamp.

I gruppe 2 satte Finn L tingene på plads med sejr over Leif. Det andet topopgør mellem Finn H og Jørgen endte remis. Desuden fik Verner og Thomas W lynsejre over hhv. Roar og Valdemar.

Resultater og stillinger