Hurtigskakken i gang

Årets hurtigskakturnering bliver lidt anerledes i år, idet det er en fælles turnering med vores naboer fra Egedal-Jyllinge. Der spilles tirsdagene 1/9 og 8/9 i Egedal samt torsdagene 3/9 og 10/9 i Frederikssund. På hver af de 4 aftener spilles 3 runder hurtigskak. Man vælger selv hvilke aftener og runder man vil deltage i.

Runde 1-3 blev spillet i Egedal, og FsS’erne tog godt for sig af retterne. Finn H, Carsten og Thomas L scorede 2½/3, hvilket kun blev tangeret af Tommy Jensen fra Egedal-Jyllinge. Med 2/3 fulgte Scheuer og Kristian Kjær, der som bekendt er medlem af begge klubber.

Runde 4-6 foregik i Frederikssund, og der var hele 24 deltagere, så rundelæggeren fik sin sag for. Da røgen lettede var Formanden i spidsen med 5/6 sammen med Kurt Thomsen, der nu har vundet 5 i træk. Carsten er lige efter med 4½, og så kommer hele 3 Egedal-Jyllinge spillere med 4 point.

Resultater og stilling