Formanden klubmester. Alexander vandt gruppe 2

Thomas Larsen 2015Formanden vandt klubmesterskabet efter sejr i sidste runde over Daniel, der satte en officer i slag og gav omgående op. Det var Formandens 4. triumf på 6 år.
Kristian kan komme op på en delt 2. plads sammen med Scheuer, hvis han slår Kenneth i det sidste parti i Gruppe 1.

Klubmestre i Frederikssund Skakklub gennem tiderne.

Alexander OliverAlexander understregede sin suverænitet i Gruppe 2 ved at vinde hurtigt over Kamil. Dermed har Alexander tilspillet sig retten til at deltage i topgruppen i næste sæson.

Leif var den eneste anden ubesejrede, idet det blev til hele 6 remiser på stribe. Den sidste remis var mod Thomas W. Verner vandt hurtigt over Thomas A, mens Doris fik sin første sejr ved at slå Roar.

Desværre er der stadig en del udsatte partier. Med mindre at andet aftales med turneringslederen, så skal partierne afvikles på torsdag d. 7. april.

Resultater og stillinger fra klubmesterskabet