Sæsonafslutning

Så er der kun nogle få klubaftener tilbage inden Frederikssund Skakklub holder sommerferie. Her er hvad der sker indtil da:

Torsdag d. 14/4: Hyggeskak. Der er arrangeres en hurtigskakturnering. Formatet afhænger af fremmødet.

Torsdag. d. 21/4: Formanden holder foredrag. Emnet er pt. ukendt. Efter foredraget  er der hyggeskak.

Torsdag d. 28/4: Fischer Random turnering. man skal blot være i spillelokalet senest kl. 19.30 for at være med. Medlemmer af Egedal-Jyllinge skakklub er også velkomne til at deltage i denne turnering. Vi forventer at spille 4 runder, lidt afhængigt af fremmødet. Aftenen vil blive indledt med en kort introduktion til Fischer Random.

Torsdag d. 5. maj: Lukket pga. Kr. Himmelfartsdag.

Torsdag d. 12. maj: Sæsonafslutning. Tilmelding er nødvendig af hensyn til indkøb af smørrebrød. Tilmelding til Per Lund (23 47 67 18) eller Thomas Larsen (30 27 57 93).