Magni nr. 5 til Sjællandsmesterskabet

Magni ved SM 2016Magni Cederholm fortsætter med at imponere ved juniorturneringerne. Her i weekenden blev det til en flot 5. plads ved Sjællandsmesterskabet. Magnis far Carsten har sendt følgende rapport:

Magni Cederholm deltog i Junior Sjællandsmesterskabet lørdag den 21. maj i Haslev. I gruppe F blev det et tæt opgør, blandt de 11 deltagere i rækken, hvor alt var åbent til det sidste. Magni havde held til at fange en af sine stærkeste modstandere, i en variation af Fiskestangsfælden. Efter modstanderen havde rokeret, fik Magni åbnet A-rækken for tårnet, ved at ofre hesten som ”madding”. Modstanderen bed på og blev trukket ind, med et hurtigt mat, da dronningen rykkede ned på baglinjen. Sjællandsmesterskabet blev vundet af Magnis kammerat Noah Wahlgreen, fra Nørrebro Skakklub, mens Magni selv gjorde Frederikssund Skakklub ære, med en flot 5. plads.

Resultater fra Sjællandsmesterskabet

Magnis resultater