Klubmesterskabet færdigspillet

Hasso og Kamil havde for længst taget sejren i hhv. Gruppe 1 og 2, men i sidste runde var der hård kamp om at tage 2. pladsen i de to grupper. Der var hele 4 spillere, der delte rovet i Gruppe 2. Cort, Jørgen, Finn H og Thomas W endte på 5,5 points – hele 2,5 points efter Kamil.

I Gruppe 1 var Daniel og Formanden i direkte duel om 2. pladsen. Daniel kunne nøjes med remis, og han kom også fint fra åbningen. Efter et par upræcise træk var det i stedet Formanden der kom ovenpå og fik afgørende angreb, da Daniel lidt uforsigtigt tog imod et kvalitetsoffer. Carsten og Kristian spillede remis efter et meget omskifteligt parti, mens Hasso fuldendte stakittet, selv om Lundini formåede at få rodet stillingen godt og grundigt sammen.

Slutstilling