Sommerferie

Skakklubben er gået på sommerferie. Vi starter op igen d. 17. august, hvor klubmesteren udfordrer de fremmødte til simultan. Alle interesserende er velkomne.

Bestyrelsen arbejder i øjeblikket på det øvrige program. Det vil blive offentliggjort på kalender-siden snarest muligt.

Xtracon Chess Open:
Skakken er ikke gået helt i stå her i sommervarmen. I årets største turnering er Daniel eneste deltager i hovedturneringen, mens Magni deltager i Børne Cup. Undertegnede er ikke med i arrangørgruppen i år.
Følg med her.

Skak i radioen:
Radio24syv har nu fået sit eget skakprogram, Nimzowitsch. Stormester Lars Schandorff guider lytteren gennem historiske og aktuelle skakbegivenheder, og krydrer det hele med gennemgang af spændende partier. Programmet sendes hver nat mellem kl. 3 og 4, men man kan også (gen)høre alle programmerne via dette link.