Klubmesterskabet: Nyt kapitel i klassisk drama

I klubmesterskabets 4. runde blev der skrevet et nyt kapitel i det efterhånden klassiske drama, der udfolder sig når Lundini og Formanden krydser klinger. Denne gang havde begge spillere deres chancer undervejs, og partiet sluttede først, da der blev sat pat med konger og en enkelt bonde tilbage på brættet. Det andet parti i gruppe 1 sluttede remis mellem Stefano og Kamil, der dermed begge fik deres første halve point. De øvrige to partier blev begge udsat.

Der blev byttet lidt rundt på rækkefølgen af partier i gruppe 2, for at få afviklet flest mulige partier. Jørgen Sl. fik på forunderlig vis hele pointet mod Roar selv om han stod skidt undervejs. Birger fik sit første point ved at besejre Thomas W, og endelig blev til pointdeling mellem Cort og Thomas A. Topopgøret mellem Finn og Finn måtte udsættes til senere.

Resultater og stillinger i klubmesterskabet