Skakklubben er lukket til og med 19. november

Da myndighederne har valgt at sænke forsamlingsloftet til 10 personer, så rammer det naturligvis skakklubbens aktiviteter. De skærpede restriktioner gælder fra på mandag d. 26. oktober og frem til søndag d. 22. november. Det betyder at:

– Klubben er lukket i den ovennævnte periode. Dvs. de planlagte aktiviteter er aflyst til og med 19. november.
– 1. holdets kamp i morgen mod Roskilde gennemføres som planlagt, da ændringerne først gælder fra mandag.
– 1. holdets kamp 8. november samt 2. holdets kampe 27. oktober og 12. november er alle aflyst. De vil blive afviklet på et senere tidspunkt.

Det er selvfølgelig ærgerligt at skulle lukke klubben ned igen – vi har endda flere nye medlemmer som dårligt nok har nået at sætte deres fod i klubben. Det er bare vilkårene lige nu, og som forening har vi et medansvar for at bringe landet gennem denne svære tid.

Bestyrelsen følger naturligvis situationen. Vi håber at kunne åbne klubben igen d. 26. november, men det afhænger helt af myndighedernes beslutninger.