Skakklubben holder sommerferie

Skakklubben er nu gået på sommerferie. Vi forventer at starte op igen torsdag d. 19. august. Forhåbentlig bliver det under nogenlunde normale forhold med meget få restriktioner.

Heldigvis nåede vi lige at afholde et par klubaftener her i juni måned. Der blev spillet lidt hyggeskak hvor Daniel vandt den første turnering foran Formanden og Lundini. Den efterfølgende torsdag blev sejren delt mellem Scheuer og Kristian.

Der blev også uddelt præmier for sæsonen 19-20, da vi ikke nåede det sidste år. Topscorerne på hhv. 1. og 2. holdet blev Jes Knudsen og Jørgen Scheuer.

Den samlede sæsonstilling blev vundet af Ole Nilsson foran Jørgen Scheuer, Thomas Andersen og Per Lund. Se den samlede slutstilling her.