2. holdet startede med et nederlag

2. holdet lagde ud med et nederlag mod Allerød 3 i det nye format med kun 6 spillere på holdene.

Scheuer så ud til (meget atypisk for ham) at blive udspillet positionelt, men han holdt lige netop sammen på stillingen og sikrede remis trods en bonde nede i slutspillet.
Palle spillede et langt parti, hvor han høstede et par bønder i dronningeslutspillet. En gevinst ville give os det ene matchpoint, men i forsøget på at undgå de mange skakker fik han pludselig stillet dronningen i slag.
Ole fik oparbejdet stor materiel fordel og modstanderen burde nok have givet op adskillige træk tidligere. Han valgte i stedet at spille helt til mat.
Finn var sløj op til kampen og stod i underkanten hele vejen indtil han bukkede et tårn væk.
Nis driblede en rundt med dronningen i stor stil, men det førte ingen vegne og det hele endte i remis ved trækgentagelse.
Thomas A spillede åbningen meget pænere end sin modstander. Fordelen ebbede dog ud og han missede en bondegaffel, som tabte partiet.

2-4 var noget under forventet score, men det var ikke langt fra at matchen var tippet til vores fordel.

Kampens resultater.

Holdskak