Frederikssund Skakklubs klubmesterskab 2016

Vandrepokal, klubmesterskabet 1996-??Så er vi klar til årets klubmesterskab. Deltagerne er inddelt i 2 grupper:

Gruppe 1: Daniel Andersen, Finn Larsen, Jørgen Scheuer, Thomas Larsen, Per Lund, Carsten Parbo, Kristian Kjær og Lars Christensen. Gruppen spiller 7 runder alle-mod-alle.

Gruppe 2: Stefano Sias, Leif Bernard, Valdemar Engmann, Thomas Wester, Jørgen Slotsgaard, Finn Holm, Alexander Oliver, Verner Engmann, Kamil Girtler, Roar Skov, Cort Skov, Thomas Andersen og Doris Dethlefsen. Gruppen spiller 7 runder efter Monrad-systemet. Da der er ulige antal, vil der være en oversidder for hver runde.

Resultater og rundelægning kan ses på her: KM 2016

Regler for KM 2016:
– Vinderen af Gruppe 1 kåres til Klubmester 2016.
– I tilfælde af ligestilling om KM-titlen, så spilles der omkamp (minimum 2 partier).
– Klubmesteren samt vinderen af Gruppe 2 erhverver sig retten til at spille i Gruppe 1 ved KM 2017.
– Betænkningstiden er i alle partier 90 minutter til hele partiet + 30 sekunders tillæg pr. udført træk.
– I tilfælde af afbud, så har spilleren selv ansvaret for at modstanderen og turneringslederen (Thomas L, tlf: 30 27 57 93) bliver underrettet.
– Udsatte partier skal afvikles så hurtigt som muligt. Alle udsatte partier skal så vidt muligt være afviklet inden 7. runde.

Turneringsleder: Thomas Larsen. Assistenter: Per Lund og Finn Holm
Betænkningstid: 1½ time til hele partiet + 30 sekunder pr. udført træk.

Spilledatoer kan ses i kalenderen.