Tæt ræs i klubmesterskabet

Vandrepokal, klubmesterskabet 1996-??Klubmesterskabet har udviklet sig til at blive et tæt ræs i Gruppe 1, da begge de ubesejrede tabte i 3. runde. Daniel fik lavet et noget tvivlsomt officersoffer. Måske var det bare regulær skakblindhed?! I hvert fald havde Lundini ikke problemer med at vinde med den materielle overvægt. Carsten tabte til undertegnede, da der pludselig røg et tårn i tidnøden. Kristian ofrede en officer. Der var næppe kompens før Scheuer forærede brikken tilbage med renter og opgav øjeblikkeligt.
Undertegnede fører med 2½/4 foran Carsten og Daniel med 2/3 og de mødes indbyrdes i 4. runde.

I gruppe 2 blev det ene topparti udsat, mens Leif og Finn H forblev ubesejrede med indbyrdes remis. Thomas A og Roar tog også remis, selv om Thomas en overgang havde en merbonde i tårnslutspillet. Lars og Jørgen hægtede sig på toppen med sejre, og endelig blev det også til første point for Kamil.

Resultater og rundelægning til 4. runde