Klubmesterskabet er slut

Klubmesterskabet er nu spillet færdigt, og selv om klubmesteren allerede var kåret inden sidste runde, så var der stadig spænding om de sekundære placeringer. Kurt nåede op på en delt 2. plads ved at besejre Daniel. Det virkede som om at Kurt hurtigt fik en lille fordel, som blev vekslet til et vundet slutspil.

Jørgen Sl. og Finn havde ikke så meget at spille for, så der blev taget en hurtig remis.

Endelig havde undertegnede mulighed for at gøre stakittet komplet, mens Kristian kunne komme op på 3. pladsen, hvis Kurt snublede. Det bliver altid nogle lange partier, når jeg møder Kristian og denne gang var heller ingen undtagelse. Kristian havde et par chancer undervejs, men jeg fik alligevel snøret ham i tidnøden til sidst.

Resultater og stillinger fra klubmesterskabet 2019