Skakklubbens aktiviteter indstillet indtil videre

Som de fleste af jer formentlig allerede ved, så er myndighederne i går aftes udkommet med en meget kraftig opfordring til at indstille bl.a. foreningsaktiviteter for at forhindre spredningen af Corona virus.

Bestyrelsen har derfor besluttet at suspendere alle klubbens aktiviteter indtil videre. Der vil således ikke være klubaften i aften og de følgende torsdage.
Vi følger naturligvis situationen, men det mest sandsynlige scenarie lige nu er, at programmet for resten af denne sæson bliver aflyst, da vi kun har ca. 2 måneder tilbage før sommerpausen. Vi vil orientere herom snarest muligt.

Mht. det igangværende klubmesterskab, så overvejer vi en løsning, hvor turneringen genoptages efter sommerpausen (ca. medio august), hvor situationen forhåbentlig er normaliseret.

Det er tilladt at afvikle KM-partier privat – naturligvis under hensyntagen til myndighedernes anbefalinger.
Husk at meddele eventuelle resultater til undertegnede.

Vi håber at der er forståelse blandt klubbens medlemmer for disse tiltag.

På bestyrelsens vegne
Thomas Larsen