Så spil dog noget skak!

Sæt skakcomputeren i skammekrogen og find i stedet en skakturnering at deltage i. Det er meget sjovere. Heldigvis er der enkelte FsS’ere, der følger opfordringen:

Skakblindhed?!:
Thomas Andersen 2009Blindes Skakklub EMT – Thomas A deltager. Man behøver dog ikke at være svagtseende for at være med i løjerne. I de to partier Thomas har spillet indtil videre, var det åbenbart modstanderen, der så mest.

Thomas har to udsatte partier, så der er chance for at indhente lidt af det tabte.

Daniel på dansk og islandsk:
Daniel Andersen 2007Brønshøj Lang Weekend 2012 – Daniels 2½/7 var stort set hans forventede score. I sidste runde skulle han vinde for at have chance for præmie, men det blev desværre til et nederlag.
Referat og partier.

Reykjavik Open – Daniel var med sidste år, og det kaldte på en gentagelse i år.

Mens vi venter…:
KSU 1. Dagturnering 2012 – går i gang d. 27/2 med Leif som deltager.

Når nu at du har chancen:
Det er ikke fordi Skak-DM kommer forbi det nordsjællandske ret ofte. Bort set fra 2010 i Hillerød skal man mindst et halvt århundrede tilbage, så når nu chancen er til stede, så er det om at få tilmeldt sig DM. Flere FsS’ere har barslet med idéen, men vi venter stadig på de første tilmeldinger her fra klubben. Spilleforholdene er helt i top, og så er der gratis isvand og kaffe.

Se mere her.

Turneringsskak