Daniel øger føringen

Daniel 2007Daniel har sat kursen mod sejr i årets klubmesterskab. Denne gang gik det ud over Scheuer, der dog først for alvor brød sammen i tidnøden. Kenneth og Formanden tabte begge et skridt i topkampen med indbyrdes remis. Kenneth havde ellers gevinststilling, men fandt ikke en mat i 3, og i stedet måtte han kæmpe hårdt for at hive den halve i land. Lundini fik sin første pind mod Kristian, men ingen af de to kan nå ret meget.

I gruppe 2 var Leif den sidste til at ankomme og den første til at forlade lokalet igen. Cort formåede ikke at gøre nævneværdig modstand. Valdemar tilføjede Jørgen det første nederlag, og Finn L fik ødelagt stakittet med remis mod Finn H. Finn L har dermed fortsat et points forspring til forfølgerne.

6. runde spilles på torsdag d. 19/3, og Daniel kan allerede her sikre sig titlen, hvis han besejrer Formanden, samtidigt med at Kenneth og Carsten spiller indbydes remis.

Resultater og stillinger i KM