Klubmesterskabet er afsluttet

Sidste runde af gruppe 2 blev afviklet her til aften. Førstepladsen i gruppen var allerede afgjort, mens der var hele 6 spillere, der kunne nå at få del i 2. pladsen. Desuden var det sidste chance for at score points til den samlede sæsonstilling.

Finn L understregede sin gruppesejr med gevinst over Jørgen, der trods alt har haft en fin turnering.

Leif sikrede sig andel i 2. pladsen med sejr over Verner. Han tillod sig endda at misse en mat i 2, og Verner var lige ved at finde noget fusk inden Leif endelig satte ham mat.

Thomas W kom ligeledes op på 2. pladsen. Han havde en hjemmeforberedelse klar mod Finn H’s franskmand, og det så ud som en ret sikker sejr til Thomas.

Thomas A og Cort spillede en relativt udramatisk remis. Valdemar og Roar delte også efter et spændende parti som kunne være gået begge veje.

Slutstillingerne i klubmesterskabet 2015