Formanden vandt Hurtigskakken

Så er den fælles hurtigskakturnering med Egedal-Jyllinge ovre, og der kan gøres status.

På 3. aften i Egedal stak Carsten og Formanden af fra feltet, da de begge gjorde rent bord. Formanden kom op på 8/9, mens Carsten havde 7½/9. Afstanden til forfølgerne blev ekstra stor fordi Egedal-Jyllinges bedste kort Kurt Thomsen ikke stillede op tirsdag aften. I stedet lå Kristian Kjær nr. 3 med 6/9.
Også Finn H scorede maksimum, og med 5½/6 har han gjort det godt på udebane.

Sidste aften foregik på hjemmebane, og der blev sagerne hurtigt afgjort, da Carsten måtte ned mod Kurt Thomsen, mens formanden scorede to sikre gevinster og en remis mod Stefano til sidst. Carsten tog 2. pladsen foran Kurt Thomsen og Kristian Kjær.

Resultatskema

Turneringen blev en deltagermæssig succes med hele 27 deltagere hen over de 4 aftener, og der var 22 den sidste aften. Der er pt. ikke aftalt nye arrangementer med Egedal-Jyllinge, men de to klubbers bestyrelser vil drøfte mulighederne for et fortsat samarbejde.