Klubmesterskabet i gang

Klubmesterskabet er startet med hele 22 deltagere. Man skal ca. 15 år tilbage for at finde tilsvarende antal.

I gruppe 1 vandt Daniel en lynsejr over Scheuer, der fik lavet en regulær overseelse. Kenneth holdt længe stand mod Formanden, men da han fik lavet en unødig svækkelse af kongestillingen kom Formanden for alvor ovenpå og endte med at sætte mat trods tidnød. I dagens længste parti fik Carsten hurtigt overtaget, men han skulle igennem et langt dronningeslutspil med et par merbønder inden Kristian strakte våben.

I gruppe 2 vandt Alexander et spændende parti over Thomas W. Cort var godt med i partiet mod Stefano, men han måtte ned til sidst. Der var også favoritsejre til Jørgen, Lars, Leif og Valdemar.

Resultater og rundelægning