KM, Opsamling

Der er her til aften spillet udsatte partier i klubmesterskabet. Desuden spillede undertegnede 4. runde partiet mod Scheuer. Jeg fik et slutspil med tårn og to bønder for 2 springere. Det burde være endt remis, indtil jeg oversatsede og endte med at tabe. Daniel stod hurtigt overvældende mod Finn L, og det hele var slut efter kun 1½ time. Dermed er Daniel, Carsten og Scheuer i front med 2 point – Scheuer dog for et parti mere.

I Gruppe 2 vandt Finn H rimeligt komfortabelt over Thomas A, mens Lars tilsyneladende stod godt mod Alexander. Lars må dog have spillet helt galt, for pludselig sad han tilbage med et tabt slutspil. Stefano, Alexander og Finn H er de eneste med maksimum 2 point i gruppen.

3. runde spilles torsdag d. 11. februar. Runden i Gruppe 2 er nu lagt og kan ses her:
Resultater og rundelægning