www.skakbloggen.dk

Webmasteren har modtaget følgende indlæg fra Ole Knudsen, der bestyrer www.skakbloggen.dk:

Jeg har lanceret en ny Blog www.skakbloggen.dk, hvor jeg selv vil anmelde skakbøger og egne turneringer.

Men ambitionen rækker videre. Jeg vil gerne give plads til gæstebloggere indenfor brede områder af det danske skakliv: hvad sker der i skakklubberne og hovedkredse, referater fra turneringer, indlæg fra special discipliner, historier fra det uorganiserede skakmiljø osv. Uanset om jeres budskab er en tekstfil, en video eller andet, så er klubbens medlemmer mere end velkommen til at sende det til mig.

Herudover vil jeg sikre de danske skakspillere, den skakspillende familie, klubber og skoler nem adgang til skakmateriel, skakbøger, julegaver og chessbase produkter. Til konkurrence dygtige priser, så ingen længere behøver at søge på udenlandske webshops. Derfor er der også tilknyttet en Webshop.

Andet