Klubmesterskabet 2020 er startet

Så er klubmesterskabet 2020 skudt i gang med 18 deltagere, og allerede fra start er der sket nogle pæne overraskelser. I Gruppe 1 deltager 5 tidligere klubmestre med hele 22 titler fordelt imellem sig, men de er startet kun et enkelt point tilsammen. Hasso har ellers været ret suveræn i sine to hidtidige optrædener i klubmesterskabet, men denne gang trådte han pludselig galt mod Kurt i en kompliceret stilling. Stefano slog Scheuer i et meget lige parti, hvor Stefano ikke rystede på hånden, da først han kom ovenpå.

Kristian besejrede Daniel. Det så ud som om at Kristian stod bedst hele vejen, men computeren afslører at Daniel missede en del modchancer til sidst. Endelig tog den forsvarende mester sejren mod Lundini, der ellers kom bedst fra åbningen, men endte med at blive spillet baglæns i tidnøden.

I Gruppe 2 tog Cort en overraskende remis mod Finn L, og det var vist nærmest Finn, der skulle være mest tilfreds med det resultat. Derudover blev det til sikre sejre til Jørgen, Finn H, Roar og Ole.

Resultater fra KM