Ny klubmester på vej?

Lige nu ser det rigtigt godt ud for Kurt i klubmesterskabet, og med lidt hjælp har han mulighed for at sikre sig titlen allerede i næstsidste runde, hvis han vinder og undertegnede ikke besejrer Kristian. Det kan også ende i et decideret finaleparti mellem Kurt og undertegnede, og muligheden for et “bunkebryllup” med op til 5 spillere på delt 1. plads eksisterer også stadig.

I 5. runde havde Kurt ingen problemer med at overvinde Stefano, der hurtigt tabte en bonde og kort efter en kvalitet. Jeg blev til gengæld sat tilbage med et nederlag til Hasso efter et spændende parti. I tidnøden vurderede jeg galt og tillod afbytning til et tabt bondeslutspil. Scheuer og Daniel holdt fat i deres spinkle KM chancer ved at besejre hhv. Kristian og Per.

Cort og Finn L vandt begge i gruppe 2 og de deler pt. 1. pladsen med 3½/5. Ole kan dog overhale dem, hvis han vinder et af sine to udsatte partier. Kai noterede sig for sin første sejr mens Finn H fortsat er ubesejret efter remis mod Jørgen Sl.

Resultater og stillinger