Status på flytning af hjemmesiden

I slutningen af sidste år blev denne hjemmeside lavet i nyt design, men der udestod stadig en større opgave med at flytte de mange sider. Her er en status over hvad der er flyttet og hvad der mangler:

Holdskakresultater – Alle sider er flyttet, men der er stadig mange huller i samlingen og alle tilføjelser er velkomne.

Referater – Alle generalforsamlingsreferater tilbage til 1996 og alle bestyrelsesreferater tilbage til 2000 er nu tilgængelige. Ældre referater eksisterer kun i papirudgave, så det er en noget større opgave at gøre dem tilgængelige.

Viking Cup – Resultater fra alle udgaver af Viking Cup er flyttet. Enkelte år var resultaterne ikke i Skakbladet, så der er det kun vinderen og deltagerantallet, der er kendt.

Weekend EMT – DSU’s 100 års turnering er flyttet, men Weekend-EMT’en året efter udestår stadig.

Klubbens historie – Er nu helt opdateret med klubmestre, bestyrelser,  æresmedlemmer, 100 års jubilæum osv.

Klubturneringer – Udestår stadig, bort set fra den igangværende sæson.

Nyheder – Det er planen at nyhedsarkivet helt eller delvist skal flyttes over, så historikken ikke går tabt.

Desuden mangler der forskellige andre småting, så det kommer til at tage noget tid inden alt er flyttet.

Andet