Sæsonprogram

Så er programmet for resten af sæsonen klar. Se det i kalenderen.

Der kan ske ændringer i forårsprogrammet afhængigt af antallet af tilmeldte til klubmesterskabet.

Som noget nyt sætter vi to aftener af i løbet af efteråret til at spille Fischer Random, dvs. hvor der trækkes lod om officerernes startopstilling. Der spilles 3 runder hurtigskak pr. aften. Dette sker for at skabe variation i sæsonprogrammet og bestyrelsen tager gerne imod tilbagemeldinger – såvel positive som negative.

I “Spil når du vil” vandt Formanden topopgøret mod Carsten i aftenens længste parti. Finn H hænger også på i toppen efter sejr over Niels, der dog holdt stand rigtigt længe. Kristian kom på 2/3 da han slog Stefano, og så spillede Valdemar og Scheuer remis, da Valdemar fandt en trækgentagelse efter et (tvivlsomt?) officersoffer. Endelig var der sejre til Finn L og Jørgen Sl.
Resultater og stilling

5. runde spilles på torsdag.