KM, 3. runde

Vandrepokal, klubmesterskabet 1996-??På nær et par sygdomsafbud var der fuldt program ved 3. runde af KM. Vores udsendte reporter beretter fra kamppladsen:

Kenneth slog Kristian, selvom vi skulle helt hen efter kl 23 før han kom afgørende ovenpå. Per stod godt og aktivt og burde nok have vundet, men en fin afbytning, der ovenikøbet vandt en bonde bragte Scheuer tilbage, og Per valgte at tage den evige skak, der stadig var.

Leif vandt hurtigt over Roar. Jørgen Sl slog Thomas A, der hurtigt tabte en officer, men kæmpede imod længe. Thomas W slog Verner i et langt parti, Valdemar og Finn H spillede remis i et langt spændende parti, og endelig måtte Finn L kæmpe længe inden han fik skovlen under Cort og vandt. En aften med mange lange lige partier.

Resultater og stillinger i klubmesterskabet