En ny sæson i skakklubben

Så er en ny skaksæson lige om hjørnet, og sæsonprogrammet frem til midten af oktober kan nu ses i kalenderen. Vi starter torsdag d. 18. august.

Alle interesserede er velkomne til at kigge forbi Frederikssund Skakklub på vores klubaftener om torsdagen.

Torsdag d. 18. august er det traditionen tro klubmesteren, der stiller op til simultan mod alle fremmødte.

Torsdag d. 25. august har vi generalforsamling. Mød frem og få indflydelse på klubbens virke.

Herefter gentager vi succesen fra sidste år med en fælles hurtigskakturnering med naboerne fra Egedal-Jyllinge. Vi spiller 30. august og 13. september i Egedal, samt 1. og 15. september i Frederikssund.

Juniorerne starter sæsonen torsdag d. 25. august kl. 18. Se mere på juniorsiden.