Skakklubben stadig lukket

Som bekendt er al foreningsaktivitet lukket ned indtil 17. januar. Vi må dog nok forberede os på, at nedlukningen kommer til at vare endnu længere, og at genåbningen vil foregå relativt langsomt.

Bestyrelsen holder øje med situationen, men pt. kan vi ikke gøre så meget andet end at vente på bedre tider. Det er håbet og planen at klubmesterskabet 2021 gennemføres – evt. i et andet format end det sædvanlige. Alle holdkampe er også aflyst, og det vides pt. ikke om holdturneringen kan gennemføres.

Opdatering 23/1-21: Nu er holdturneringen helt aflyst, så vi må desværre vente til næste sæson med at kunne spille holdskak igen.

Opdatering 30/1-21: Klubben er som minimum lukket indtil 28. februar, men det kan som nævnt komme til at vare endnu længere.