Genåbning af skakklubben

Godt nyt! Så kan skakklubben snart åbne igen. Det bliver godt nok kun for en kort bemærkning, da vi normalt har sommerpause på dette tidspunkt af året.
Desværre åbner Lundebjerggaard ikke før 1. juni, så selv om andre skakklubber allerede er startet op igen, så må vi altså vente lidt endnu.

Planen er at vi åbner klubben torsdag d. 3. og 10. juni til lidt hyggeskak. Det bliver ikke specielt seriøst, men det vigtige er at vi igen kan mødes og hygge med skakspillet som omdrejningspunkt. Alle interesserede er velkomne til at kigge indenfor i klubben på de to aftener.

Der vil også blive lavet præmieoverrækkelse for 19/20 sæsonen, som vi ikke har fået rundet af på passende vis. Herefter er klubben igen lukket indtil medio august, hvor vi håber at kunne starte sæsonen 21/22 under nogenlunde normale omstændigheder.

Bemærk at følgende betingelser indtil videre gælder for at deltage i klubbens aktiviteter:

1) Man skal kunne fremvise gyldigt Coronapas. Dvs. at man enten skal være færdigvaccineret, har været smittet for nylig eller er testet negativ inden for de seneste 72 timer.

2) Man skal være iført mundbind eller visir, når man befinder sig i klubbens lokaler, med mindre at man sidder ved skakbrættet.

Desuden henstiller bestyrelsen til at man tager hensyn til sine klubkammerater og følger de sædvanlige råd, dvs. afstand, afspritning og håndhygiejne.

Den ovenstående plan afhænger af ..
– at der ikke foretages stramninger af myndighedernes restriktioner (f.eks. forsamlingsloftet, som pt. er på 25 personer)
– at er ikke laves lokale nedlukninger, som påvirker Lundebjerggaard
– at Lundebjerggaard åbner som planlagt og at vores klublokaler kan benyttes.

På bestyrelsens vegne
Thomas Larsen