Kurt klubmester

Kurt Thomsen blev for 2. gang på 3 år klubmester, da han vandt den meget jævnbyrdige A-gruppe med 5 points. I den afgørende kamp i sidste runde mod Hasso vandt Kurt 2 bønder og da han herefter parerede modangrebet var mesterskabet hjemme. Scheuer fik 4½, mens Alexander, Hasso og Per fik 4. Flere forskellige spillere førte undervejs og det kunne lige så vel være endt i forskellige omkamps-scenarier.

I B-gruppen mangler der stadig nogle partier. Michael fører med 5 point (1 parti tilbage), mens Louay (2 partier tilbage), Cort (1 parti tilbage) og Mads (færdig) har 4.

5. og 12. maj spilles de sidste partier i B-gruppen, mens der arrangeres hyggeskak for de resterende. 19. maj holder vi afslutning.

Det har været et hektisk år med 2 klubmesterskaber, og en del afbud, bl.a på grund af corona. Vi satser på et helt normalt år til næste år!

Se turneringstabeller her