Skiftende føringer i KM

Opsamlingsrunden fik føringen i KM til at skifte endnu en gang. Formanden fører udelt med 3½/5 efter sejr over Finn L, der overså at damen ikke kunne dække alle de truede officerer. Carsten kæmpede sig op på siden af Kenneth med sejr i det indbyrdes parti. Han fik stor terrænovervægt, men kunne ikke rigtigt finde vej igennem paraderne, indtil Kenneth selv hjalp lidt til. Begge har nu 3/5 på 2. pladsen sammen med Stefano. Lundini og Daniel på 2½/5 har endda stadig chancen for at blande sig.

Leif måtte afgive point for første gang efter remis mod Aage, der muligvis burde have spillet videre. Thomas A og Cort tog ligeledes en halv, mens Jørgen slog Roar.

Resultater og stillinger

Desværre er vores klublokaler blevet optaget af andre formål d. 20. marts. Derfor kommer der nogle ændringer til sæsonprogrammet. Mere herom snarest.